Vota!

Campanya per a un ús responsable dels residus plàstics

Es proposa fer una campanya per substituir els envasos de plàstic per materials biodegradables; un seguiment per part de l’Ajuntament de la destinació dels residus plàstics que es reciclen; i afavorir la transformació dels plàstics reciclats en productes de nou ús. (Proposta del Grup Sobirania i Salut)

 

Comentari tècnic: l’Ajuntament pot fer campanyes per minimitzar residus i reduir envasos d’un sol ús; també es podria reduir el plàstic en les activitats de l’Ajuntament.


Comentari